Každoroční charitativní kampaň Movember si klade za cíl šířit osvětu o rakovině prostaty. Symbolem Movemberu je knír, který si Mo bráchové nechávají narůst v průběhu listopadu. Tím, že odpovídají na otázky ostatních, proč mají knír, šíří informace o kampani.

Jim Tanfield, editor Jamieho Olivera, přišel s nápadem, jak dosáhnout knírku 5 potravinami:

  • Cappuccino – mléko a mléčné koktejly se mohou pít brčkem, cappuccino k našemu štěstí ne. Zabořte se do pěny…
  • Česneková polévka z hrnku – váš knírek rozhodně vonět nebude, možná vás ani nikdo nebude chtít políbit, ale co na tom – je Movember!
  • Cukrová vata – oproti česnekovému kníru je růžově sladké chmíří pod nosem k sežrání, no ne?
  • Ústřice – abyste vychtnali ústřice, musíte je srkat… MOyster knír bude hitem letošního roku, to si pište!
  • Pivo – napěň si knír, ať si kavalír. Jak? Nalaďte The Craft Beer Channel

Tak, Mo bráchové a Mo ségry, jdeme na to!

www.movember.cz

mo_2

Hoď koment na plotnu

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.