V neuvěřitelném jednominutovém videu se parta ze studia Grey London postarala o explozi pytlů s kořením v rytmu klavírní sklady. Dala tak nový význam frázi ‚exploze chuti‘.

Toto zpomalené video režiséra Chrise Cairnse bylo vytvořeno jako reklama pro britský produkt Flavour Shots.

Pomocí pyrotechniky a několika tun černého pepře, kardamomu, kurkumy, papriky, kmínu, koriandru, česneku a dalšího koření vznikl opravdu pikantní ohňostroj. Pro audio-vizuální podívanou komponoval hudbu MJ Cole, kterou následně pyrotechnik Paul Mann za pomocí časového kódu synchronizoval s výbuchy.

Tohle je opravdu originální pojetí food reklamy oproti klasickému ‚kráska se do něčeho zakusuje a vypadá u toho blaženě‘…

Na making of k videu se mrkněte na Vimeo kanál Grey London.

Hoď koment na plotnu

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.